sommarkänslor

Jag har verkligen haft väääärldens bästa helg. Och den är inte slut än, för imorgon är vi lediga igen!!
 
Det var 17 maj och Norges nationaldag här i fredags och dagen började med champagnefrukost hos Karin. Så där satt vi till klockan två ungefär och drack champagne och åt en massa innan vi drog ner mot stan. Satte oss på Aker Brygge bland alla tusentals människor och drack öl vid vattnet och bara njöt. Sedan gick vi runt och kikade lite och trängdes innan vi drog hem för att dricka ännu mer och laga mat. Så vi körde lite förfest här, nästa förfest hos Karin och sedan utgång på det. Så det var fullt upp kan man säga!
 
På lördagen fyllde Ella 20 så jag och Ida fixade en stor frukost till henne. Det vart huuur varmt som helst så vi satt ute och sedan låg vi och solade hela dagen. Senare på eftermiddagen gick vi in och fixade i ordning en massa mat och bakade tårta som vi skulle ha med oss. Vi knöt ögonbindel på Ella och tog med henne på en båt ut till en ö. Så där satt vi och grillade, åt och drack i solnedgången i bara ben och bara hade det så himla bra. Det vart världens finaste sommardag verkligen!
 
Idag har det också vart supervarmt så jag, Ella och Jennie tog oss ut till en annan ö för att sola, men när vi kom dit kom det massa moln så vi drog tillbaka ganska fort. Sedan gjorde jag ett försök till att springa men det var så sjukt varmt så det gick knappt, så jag fick gå lite.. Nu har Anna kommit hit och vi väntar på att Ida ska sluta jobba så vi kan få kolla på reprisen av eurovision!
 
Nu ser jag fram emot Stockholm och Beyoncè nästa tisdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0