morgoninlägg

Godmorgon!

Nu har jag sprungit mån, tis och ons så jag tar en löp-paus idag och bakar bananbröd istället. Efter att bara ha smakat smeten så tror jag att det kommer bli supergott! Jag älskar allt med banan, finns det banansmak så ska jag ha det! Lite som ketchupälskare, som kan äta ketchup till allt, så kan jag äta banan till allt. Typ.

Jag börjar inte förrän kl 3 idag i alla fall så jag har en lugn morgon här hemma. Blev dock väckt av något som låter som en högljudd slipmaskin från grannlägenheten. Då blir man ju himla glad när man har sovmorgon! Vaknar med ett leende på läpparna.... he! Men jag är ganska glad ändå för det är bara 5 dagar kvar tills jag och Ida åker till Sthlm. Shit vad det ska bli skönt, och vad jag längtar! Vi åker på tisdagen, sen är det Beyonce på onsdagen, Adrian Lux spelar på grönan på torsdagen om vi skulle känna för det. Annars är det inget mer planerat än att se på marathon på lördagen. Och då kommer även min familj, så alla kommer vara samlade!! Är inte det lycka så vet jag inte vad lycka är. Typ.

Äeh nu börjar magen kurra, ska se hur mitt bananbröd står till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0