vi dansar nog för sällan med varann

Goder förmiddag! Jag har inte mycket att göra så jag tänkte slänga upp ett inlägg. Vi får se om det blir en vana eller inte. Ibland råkar jag ju känna fört.
 
Jag sitter här å käkar lunch: omlett med soltorkade tomater, skinka, keso och pesto. Det är ju så himla gott och enkelt att göra. Enkelt passar mig himla bra. Bara att ta vad man har hemma och krydda med lite vad som helst. Att ha keso i och pesto på var för mig första gången och det lär jag fortsätta med. Annars började jag dagen med ett möte på jobbet och sedan har jag vart på gymmet och sprungit sammanlagt 8 km, varav 6 km stegrande distanslöpning. Jag och Ida kör ett träningsprogram inför göteborgsvarvet och denna veckan har vart förjävlig. 5 pass stod på schemat och då jag inte har någon tid för träning i helgen (eller inte vill lägga tid..) så blev det mån-fre. Dessutom råkade jag lägga 16 km-passet i Oslos brantaste uppförsbackar så jag är helt död i benen. MEN nu är det bara ett pass på sammanlagt 8 km kvar denna vecka! Ska iväg till jobbet om någon timma, jobbar till 22 även idag men imorgon är det kortpass plus fredag så det ska nog gå att ta sig igenom! Ella och jag är ensamma i helgen så planen är väl att laga god mat och dricka vin. Mysmys och hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ella

kommer bli såååå mys

2013-04-04 @ 17:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0