Koseligt

Hej på er!! Oslo-livet fortsätter leka och jag har jobbat både idag och ska jobba imorgon! Det blir lite tider ändå!

Annars har jag och Ella gått på stan lite idag, vart och handlat godis i vår funna svenska godisaffär och sedan ha vi lagat vår första gemensamma middag alla 4 i lägenheten - tacos! Haft en riktigt mysig fredagskväll!

Imorgon tänkte jag börja dagen med en Skype-date med min australienska syster och sedan blir det stan en sväng igen innan jobbet. Kvällen får vi se vad vi ska göra av. Men har ingen lust att sitta helt stilla en lördagskväll i alla fall!

Jag har bestämt ett hemresedatum nu också och det blir om en vecka, på fredagen. Den helgen är det nämligen dags för the big fat party för min mamma som fyller år på ons! Det ser jag verkligen fram emot! Hur länge jag stannar i Sverige beror på jobb här i Oslo! Har inte riktigt lärt mig att kalla det för mitt hem ännu men snart är jag ju tvungen!

Nu är klockan alldeles för mycket så nu ska jag sova, godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0