Heaven's got a plan for you

Idag har vi fått en massa gjort! Är inte riktigt ett fan av det här med att alla är lediga på söndagar. Allt är stängt och det är ju då när jag är ledig som jag vill kunna gå på stan eller i alla fall kunna handla nåt gott i affären. Inte ens den är öppen! Men det positiva är ju i alla fall att alla ens vänner är lediga!

Så vi har passat på att låna lite verktyg och skruvat isär en av garderoberna här som tog upp hela ena sovrummet. Den var svintung och det tog minst 2 timmar att skruva och bära och allt som skulle göras. Bära är inte min grej;)

Nu har jag precis bokat en biljett hem till nästa torsdag!! Då får jag hela fredagen hemma istället för att använda den som resdag! Jag längtar verkligen till den helgen! Nästan all familj, släkt och vänner kommer för att fira mamma och det blir ett perfekt hejdå också för mig, som då flyttar hemifrån på riktigt. Det är skrämmande... Men kul såklart!

Nu ska jag sova och ladda inför jobb imorgon. Men innan jobbet ska jag och Ella måla en vägg i sovrummet och gå på stan. Måste hitta nåt att jobba i för allt jag hade med mig har jag redan använt flera gånger om.. Saknar min garderob:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0