fresh start

Nu är det klart. Vi har en lägenhet och imorgon flyttar vi till Oslo. Där börjar ett helt nytt liv och jag är livrädd.

Det känns som allting förändras omkring mig nu. Hela världen snurrar och jag står mitt i och vet inte vart jag ska ta vägen. Det är både bra och dåligt. Känslor som överraskar både positivt och negativt och känslor som jag inte vet vad jag ska göra med.

Men jag menar inte att jag inte vill flytta! Det vill jag verkligen! Jag har viljat det i ett helt år och nu händer det äntligen på riktigt. Jag är förväntansfull på Oslo, det är inte det. Det ska bli så sjukt kul att flytta ihop med mina bästa vänner och starta vuxenlivet med dem.

Nu kanske jag ska ta tag i bloggen lite mer, för nu kanske det finns lite mer roligt att berätta! Ja, vi hörs lite oftare helt enkelt! Nu ska jag packa ner mitt liv i en resväska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0