Day in and day out

Återigen jobb och räknade ner timmarna för att få va ledig imorgon. Ändrade planer- blir jobb då med. Men det är ju bara bra! Ju mer tider jag får desto bättre. Om jag inte byter bort min lördag så blir det heltid denna veckan, annars heltid nästa vecka. Shit jag jobbar ju på riktigt nu. Det var det som skrämde mig med att bli vuxen - att behöva gå till ett tråkigt jobb dag ut och dag in. Men det är inte alls så farligt när man har ett gäng härliga vänner hemma som väntar och när man aldrig vet vad som kan hända på dagarna. Dock kan man aldrig planera något här för gör man det får man hoppa in och jobba;) men jag ska inte klagaaa!!

På fredag är jag iaf ledig så då ska jag fixa lite ärenden och gå ner på stan. Sedan i helgen blir de fezzzt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0