Borta bra

Åh vad jag saknar min garderob!!!! Har absolut inget kvar att använda som jag inte redan använt och det funkar inte att jobba i klädaffär då.. Tur att jag ska hem och lösa det snart! Får bara lösa en jobboutfit till på det lilla jag har med mig..

Annars har jag jobbat ännu en dag till 22 och hänger nu i soffan med mina sambos. Kikar på biljetter tillbaka till Oslo igen eftersom jag bara kan stanna över helgen. Viktig vecka på jobbet med lansering av Missonis kollektion nämligen så var tvungen att jobba. Så den riktiga flytten har redan skett kan man säga. Trodde jag skulle vara här i Oslo 1 vecka av 4 denna månaden men blev istället bara en helg i Skövde. Sjukt.

Men shit vad jag ser fram emot helgen. Ska bli så himla roligt att komma hem och dessutom få träffa alla på samma gång! Har jag sagt det förut?

Ska bli bättre på bilder också när jag får en dator hit! Sålänge får detta duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0