Big big world

Jobbat min tredje dag i rad till kl 22 och idag sprang tiden iväg! Imorgon är jag ledig förutom ett möte och då ska jag och Ella gå några ärenden och äntligen gå på stan!! Någon shopping har vi inte råd med men kolla kan man ju alltid, även om det är livsfarligt för min del..

Jag måste bara säga att shit vad jag älskar Oslo! Jag älskar storstadslivet och jag älskar att bo i en egen lägenhet! Jag älskar denna vuxenlek där jag blir tvingad till att vara vuxen men inte känner mig det alls;) Och åh vad jag ser fram emot ett riktigt liv här! Samtidigt som jag skriver det tänker jag dock på allt och alla jag lämnar där hemma.. Men Oslo är inte för evigt. Det behöver inte innebära slutet bara för att det inte är med mig här. Även om det är det ändå på ett eller annat sätt. Samtidigt som vissa saker ibland måste ta slut för att andra ska börja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0