aussie

Hörni!!! Vet ni vad jag precis har gjort??!! Jag har bokat en resa till AUSTRALIEN!!!!!!! Jag kan inte fatta det!! Den 20 december åker jag och min syster Frida till vår Sofie i Sydney och firar jul och nyår och bara har det så jäkla underbart!!!! Finns inte tillräckligt med utropstecken i världen för att beskriva min känsla!!!!!!!

Annars har jag jobbat 12-20 idag och det var lite extra roligt för att kollektionen med Missoni släpptes. Tyvärr så började jag ju då när den värsta ruschen var över men kl 10 hade folk sprungit in och det hade vart kaos och hur långa köer som helst. När jag kommer till Lindex vid 12 pustar alla ut å bara "gud vad lugnt det blev". Kul. Jag ville ju vara med och se kaoset!! Sedan fick jag inte ens ta del av nåt kaos alls för jag fick vara på underklädesavdelningen som inte ens är på samma våning som där vi säljer Missoniplaggen... Men det var kul att jobba ändå!

Nu har Rasmus kommit hit också och ska hänga med oss i några dagar. Sedan får vi väl se vart killarna tar vägen, om de nu får en lägenhet;) Imorgon åker Ella hem och kommer tillbaks på lördag med Ida så då är vi nästan fulltaliga. På måndag kommer Amanda och då börjar Oslo-livet på riktigt. Tar en paus i december dock då för sa jag att jag skulle till Australien??!?!!! WOOOP WOOOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0