oslo

 
Nu har jag lyckats ta lite bilder på läggan. Dock orkade jag inte städa mer än vardagsrummet och det ena sovrummet så det får duga sålänge. Det är inte ofta det är såhär städat nämligen. Inte samtidigt i alla fall...
Hur som helst ser ni överst vårt vardagsrum, som är sammansatt med köket, vilket dock inte syns på bild. Sedan har vi mitt och Idas sovrum med den stora garderoben som vi alla delar på. Ska försöka få Amanda och Ella att städa sitt rum så jag kan fota där och resten av vårt place en vacker dag ska ni se. Men här är i alla fall en del utav det! Visst är det fint?

Kommentarer
Postat av: johan

nice lägenhet!

2012-10-15 @ 18:14:33
Postat av: Lisa

snyggt!!!!!

2012-10-16 @ 08:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0