One night of magic rush

Idag när jag kom hem från jobbet vid halv 11 hade mina sambos + 2 före detta sambos dukat upp... Monopol!! Det va skittråkigt tills jag började casha in lite. Då ville alla sluta..

Annars har jag hittat lite av en favoritmorgonrutin här hemma. Jag gör i ordning mig en fin, mysig och god frukost som jag tuggar på framför mitt nya favoritprogram nybyggarna. Okej, det är typ ett av de få program som går att streama här på andra sidan EU-gränsen. Kanske inte ens har med EU att göra... Men intressant är det!!

Imorgon, när mina sambos äntligen är lediga, ska jag iväg och jobba. Men sen är det ju lördagkväll och då kan man ju inte sitta hemma å dra. Då måste man ju ut å dra. Nä men får se vart vi hamnar. Nåt glas vin är ju trots allt ett lördagsmåste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0