discotjej

Jag behövde inte få någon rastlös dag för idag fick jag jobba och imorn ska jag jobba. Ska även på en intervju....

Nu när jag kom hem från jobbet halv 11 så har alla gått och lagt sig så jag sitter här i min ensamhet. Skittråkigt men jag får väl göra som dem. Tänkte ta mig upp och springa imorgon. Det ser jag fram emot!!

Jag ska försöka bättra mig med bilder för jag förstår att det kanske är sådär kul att bara läsa läsa läsa. Men med en händelserik vardag kommer bilder och just nu är den ganska lugn. Förutom i mitt huvud tror jag för där vet jag inte vad som händer. Vi connectar inte just nu riktigt. Men ska försöka bättra mig som sagt! Godnatt hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0