Alfapet

Vi har mysfredag! När jag kom hem efter att ha till kl 8, lagade vi enchilladas och drack vin till. Nu sitter vi och spelar alfapet efter att jag lyckats övertala de andra. Dock va de ju inte alls lika kul som jag trodde. Fan, jag som trodde jag var smart och skulle briljera.. Gick ju Inge vidare det här. Måste berott på mitt stora glas vin. De där jätteglasen är inte min grej. Jäkligt farliga och svårberäknade!

Imorgon ska vi åka till Ikea för att äta frukost haha. Vi ska alltså gå upp extra tidigt för att hinna dit innan frukosten stänger.. True story. Sen är det jobb som gäller innan det antagligen kommer slinka ner några glas vin igen. Har någon fyllt år så måste ju givetvis det firas!!

Nu ska jag fortsätta klaga på hur korkade min vänner är som försöker hitta på egna ord och fuska sig till poäng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0