roller coaster

Hej! Sorry! Livet har sina ups and downs men nu är jag tillbaka!

Vi startar om här och ser framåt istället. Söndagen är snart slut och imorgon är det ny vecka. Jobbar nu för tiden varje dag (förutom Norges lediga dag då - söndagen) och har skaffat mig ett gymkort. Kändes så jäkla skönt att vara tillbaka på ett gym! Så nu är det beach Aussie som gäller. Kommer som vanligt inte alls bli mycket förändring på den bit... Nej, klart det inte blir med den inställningen!! Nu ska jag för en gångs skull klara av det här och pallra mig till gymmet när jag lovat mig själv det. Vi bor nämligen grannar så jag har ju liksom ingenting att skylla på. Det är hur bra som helst!

Nu ska jag å Ida ner å hämta kvällens sista tvätt. Haha life of a person who flyttat hemifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0