extas

Jag har sååå mycket att göra! Men imorgon är det över! Fast det betyder nog inte att jag är tillbaka. Shit nästa vecka kommer vara den bästa i mitt liv hittills och jag är så exalterad!!!! Kan inte göra tillräckligt med utropstecken!!!!!!

Imorgon lämnar jag in min allra sista inlämning och gör mitt allra sista prov på gymnasiet. Sen är det en vecka kvar och sedan gör jag min allra sista dag på gymnasiet. Samtidigt som det ska bli så jäkla kul så vill jag verkligen komma tillbaka i höst igen som om allt var som vanligt. Då vill jag börja 3an igen! Men först och främst ser jag fram emot en sommar på mitt nya jobb. Japp, jag fick jobbet på Lindex för er som inte visste det. Jag har för mig att jag inte kunde hålla mig om att berätta om arbetsintervjun jag var på där. Jag mår så jäkla bra just nu och hoppas att detta håller i sig för jag har en sån sjukt bra tid att se fram emot, och jag hoppas att mina små drömmar faktiskt kan bli verklighet!!! Mer utropstecken till det!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0