Du vill veta vad jag känner, men ingenting känns

Det var inte igår! Har förvandlats från att vara en no-lifer till jävligt busy helt plötsligt nämligen. Jag har haft fullt upp med att vara i sthlm, norrköping, plugga till värdelösa prov, hänga i solen, fira 75 dagar till studenten osv osv osv!

Jobbat har jag också gjort idag och sen var det bara hem och börja plugga till Monkans internationella ekonomi. Imorgon bitti är det över och då är det påsklov!!! Då ska jag äntligen göra allt som jag inte hunnit med under de senaste två veckorna. Typ som äta Ben&Jerry's, baka Idas goda kaka, sy igen hålet på mina byxor (igen), kolla igen missade avsnitt, springa samt gå på staaaan!!! Men ska bara börja med att jobba lite... Kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0