wild hearts can't be broken

Vilken jäkla vecka, vilken jäkla känsla och vilken jäkla dag!!! Jag skulle kunna åka studentflak hela dagarna! Jag borde skriva ner mer om studentveckan här så jag aldrig behöver glömma bort den. Så när jag är 100 år (har bestämt att jag ska bli det innan jag dör) och är dement kan jag gå in på denna blogg och läsa om hur det var när jag tog studenten! Så himla smart!

Denna veckan har jag mest jobbat. Först på ICA och sedan mina första dagar på Lindex som gått riktigt bra. Det mest blivit jobb i kassan men det kommer bli mer varierat sen. Annars har jag umgåtts med vänner, tittat på fotboll, vart på student samt på min gamla skolas avslutning. Började lipa flera gånger för jag kom på hur kul det var på den tiden och hur många gånger jag suttit där med klassen på skolgården och längtat efter sommarlov.

Men idag är det lördag och jag är ledig och hittills har jag inte hunnit med mer än frukost, dusch, läsa bloggar och slänga gamla studentbjörkar... Det sista var mindre kul. Tänkte ta mig ut till skövdes lilla köpcentrum strax för att fördriva tiden. Sedan får vi se hur planerna ser ut för ikväll. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0