the world's greatest yeah

Min helg har vart så jäkla bra! I fredags hängde jag med Ella och Rosin och bara hade det sådär bra som man kan ha det med dom. Sedan blev det lördag och jag... sitter nu här och försöker komma på vad fan jag gjorde på dagen?! Jag har verkligen ingen aning! Well well, på kvällen åkte vi ett gäng tjejer till Amanda och åt världens godaste middag med räkor och vitlöksbröd. Det var inte alls tänkt att det skulle bli någon vidare fest av den kvällen men fan vad bra den slutade! Vi skulle ut tillslut men hamnade på hemmafest hos Ida och det var även där jag vaknade nästa dag. Och bakisdagen var nästan lika rolig som festdagen, eftersom vi hela tiden kom på roliga saker som hände dagen innan. Nej det var riktigt jäkla bra alltså!

Just det, i söndags såg vi på EM-finalen hos Ella också och trots mobbning för att man råkade heja på fel lag så var det riktigt mysigt. Åh vad jag älskar sommar och sommarkvällar! Och åh vad jag ser fram emot alla kommande sommarkvällar jag kommer få uppleva denna sommar. Shit vad jag längtar till och skräms av framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0