shake it out

Känns som varenda dag är sådär jättebra så man kan sitta och tänka tillbaks på den och bara le!
 
Jobbade bara till fyra idag så efteråt köpte jag med lite jordgubbar till mig och Ella. Vi lade oss på gräset och sedan kom även Elin och njöt av värme och frukt i solen med oss. Nu kom jag och Ida nyligen hem från att ha vart och kollat på vårt hus vi bygger i Vasastan. Känns lika konstigt varje gång jag är där. Förstår fortfarande inte att det är där jag ska bo. Men nu är väggar uppe och några golv lagda och även om det ser pyttelitet ut så ser det riktigt snyggt ut! Vågar inte tänka på hur det kommer se ut när det är klart!
 
Men vi hörs hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0