i've been alone when i'm surrounded by friends

Äter clementiner, pepparkakor och lussebullar på fredagsmyset. Har såklart också jobbat idag och ska även göra imorgon, i övermorgon och dagen efter det och dagen efter det och dagen efter det.. fram till och med nästa lördag. SEN åker jag till Skövde!!

Väcktes av Ida imorse, som sa att vi skulle se på julkalendern och att det fanns frukost. Då har hon vart och handlat vid 7 på morgonen och dukat upp världens hotellfrukost med färsk frukt, yoghurt med nötter, vörtbröd (!), pepparkakor (!!!) och massa gott. Verkar som hon vill ha nåt dyrt i julklapp... Jag och Amanda började inte jobba förrän sent så vi spelade quizkampen i soffan, tog oss till gymmet och lagade sedan lite lasagne. Sedan skiljdes vi åt äääända tills vi sågs igen på bussen hem.

Nu ska jag nog slå på någon film och se om jag får nåt napp av mina sambos.. Ni får ha en fin kväll hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0