trying to convince myself i'm happier this way

Mys med tre fina vänner igår då vi återigen doppade frukt i smält choklad. Det är ju så gott! Samtalsämnena var bland annat sexuell läggning, död, hjärtinfarkt och det bästa av allt: våran spännande och ovissa framtid! Vid halv 3-tiden var det slut på det roliga.

Idag har jag börjat dagen med en pw. Jag som aldrig kan träna innan frukost! Men det gick förvånansvärt bra!!! Nu tänkte jag prova igenom hela min garderob bara för att det är kul och sedan ska jag åka iväg till Göteborg ännu en gång. Det är nämligen dags för IFK Skövde att slå Sävehof ännu en gång för att kunna ta sig till semifinal. Dock kommer jag tyvärr inte hänga i klacken idag, för de enda jag lyckades få med mig som sällskap var mina föräldrar. Inte lika kul men får väl duga, det är ändå handbollen man vill se. Leta efter mig på SVT1 kl 16.15!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0