stigit mig åt huvudet

Projektjobb hela dagen i skolan vilket resulterade i att vi nästan är klara, och det känns så jäkla bra! En hel vecka innan till och med! Efteråt gick jag och Ella hem till henne och hängde lite. Fick nog av henne vid 17 och åkte förbi vårt hus som håller på att byggas. Det känns så jäkla konstigt att det faktiskt är vårt hus som står där! Jag har inte bestämt mig om jag vill flytta härifrån än.. Där vi bor nu är verkligen världens bästa ställe på somrarna. Balkonghäng i lä, grillkvällar utomhus eller i vårt mysiga glashus, en damm att svalka sig i (skulle jag dock inte rekommendera) och en stor tomt så man kan sola naken!! Om man nu skulle vilja det..

Jag saknade i alla fall Ella efter en springtur och lite käk så jag plockade upp henne och så åkte vi och handlade ingredienser till Idas berömda födelsedagstårta (alltså den på 19-årsdagen). Gjorde ett försök på den men misslyckades. Det blev en smet med gröttopping kan man säga...

Men idag är det lördag och efter att frukosten har smält tänkte jag ge mig ut i solen med springskorna. Skönt!


Kommentarer
Postat av: ella

haha fyfan, nästa gång blir det fan negerbollar, så mycket enklare..

2012-04-14 @ 14:38:00
URL: http://ellas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0