för mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Åh jag är så hungrig! Käkade all fika jag kom åt på lunchrasten på jobbet idag, var inget sugen på mackor. Men nu vill jag har riktig mat! Dock måste man ju laga den själv när man är ensam hemma. Och ännu jobbigare - man måste komma på vad som inte tar för lång tid att laga? Har i alla fall alltså jobbat idag ett pass mellan 11-15. De ringde och väckte mig kl 9 imorse och undrade om jag kunde hoppa in, och det gjorde jag.

Jobbade även igår och efter det åkte jag till Hjo och Mattias för lite chillfest. Det vart mycket trevligt, trots min helt sjuka huvudvärk som vägrade släppa. Sist jag hade så ont spydde jag men som tur var slapp jag det igår. Men det var inte långt ifrån. Hoppas det inte kommer tillbaka bara för ikväll är det utgång som gäller. Sådär sugen bara men det kanske är för att jag är trött. Ska nog börja med att äta något, och sen dra igång några partylåtar så ska nog humöret vända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0