tror du vi kan ropa efter nån av förstånd

Det vart fortfarande lite snurrigt men jag tog mig till jobbet ändå. Att sitta i kassan kändes inte som det bästa för mitt huvud eftersom man då först kollar åt ena hållet och sedan åt det andra, om och om igen, och det är det som är det mest obehagliga att göra för då snurrar det mest. Men snurrandet gick över efter ett tag och nu är jag helt återställd.

Jag fick äta mina kräftor sedan hos Ida och jag fick träffa mitt trevliga sällskap så jag är helnöjd. Att kvällen dessutom var jättekul, helt utan hjälp av alkohol, var ännu bättre. Kändes som det var bäst att lägga den på hyllan för kvällen eftersom det snurrade redan innan, trots att mamma tyckte att jag visst kunde dricka ikväll för då kanske det skulle bli tvärtom. Då kanske det skulle bli bra igen?

Nu ska jag lägga mig och se fram emot imorgon. Tror det kommer bli en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0