resume

Helgen har inte vart speciellt fullspäckad. Det har vart ganska lugnt. Det var öppet hus i lördags, sedan fick jag hoppa in på jobbet. Satt faktiskt ganska gött sådär en lördagkväll, dubbelt betalt och bara för att jag slutar vid 9 betyder inte det att kvällen är över. Drog över till min kära granne Lisa istället.

Igår drog jag först till Jossan där vi fixade oss och blandade lite drinkar innan jag gick vidare till Elin där ett härligt gäng väntade. Sedan fortsatte vi till Bogrens och firade BARA 200 dagar till studenten!!! Det blev en riktigt rolig kväll men idag har jag haft överdrivet ont i huvudet hela dagen. Så ont så jag inte tror det beror på alkoholen? Men det ska bli skönt att sova nu i alla fall. Har några få bilder på mobilen som jag skulle kunna dela med mig av. Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0