måndagsbarn

Nu har det gått många dagar sedan jag senast hörde av mig här. Många fullspäckade dagar. Knappt vart hemma på hela helgen.

Torsdagen hos Matilda med 18årsfirande och utgång blev kanoners! Åt tårta med Oskar Linnros på och dansade resten av kvällen. Sen har jag vart i diverse handbollshallar resten av dagarna och kollat på en massa matcher. Jag bara älskar skadevi cup-helgen! Tycker det är så himla kul att kolla på, och ännu mer spela när man fick göra det.

Annars idag har jag mest slappat men också sytt lite jeans så jag nu kan variera med lite blått också istället för bara svart och grått. Nu tror jag att jag ska skala några satsumas och kolla på några avsnitt himym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0