torsdag den tolfte

Det var väl roligt Sverige, att få hänga i eurovisionfinalen med de andra "bra" låtarna. Det är sån klass på tävlingen, för vad vore finalen utan ett gäng medelålders män i stjärngossestrutar va? Fast jag kollar ändå, för det har jag alltid gjort och dessutom är det ju riktigt kul!

Plugg och träning efter skolan och idag kom också min syster Sofie hit och Jared, så de har stått för finmiddag ikväll. Nu tänkte jag ta fram den gamla spikmattan igen, som blivit bortglömd. Somnar alltså mjukt och skönt ikväll.. Vi hörs imorgon då! Fredag den trettonde...

Kommentarer
Postat av: Bredemonica

Great site! Lots of useful information!

2011-08-05 @ 16:55:39
URL: http://bredemonica.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0