on the road

Nu sitter jag bakom ratten påväg upp till Stockholm. Yes, det är jag som kör. Ska ta det försiktigt bara, men jag som är så rädd för trafiken ska nog klara mig. Och man blir ju inte mindre rädd efter att få höra om hemska olyckor..

Det var tidig uppgång imorse för vi åkte redan vid 6. Måste vara uppe tidigt för klockan halv 12 går nämligen starten för Stockholm Marathon! I år springer min mamma och två av mina systrar och det ska bli riktigt kul att kolla på. Kanske bara jag som tycker sånt är roligt och jag vet inte riktigt själv varför. Det är kul runt om, att vänta på att se någon man känner, hålla koll på tider, vart de har passerat och sedan när man får se dem och de har sprungit någon mil så får man bara genom att vara där ge lite extra energi. Jag ser fram emot det i alla fall och hoppas på lite tid på stan också. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0