licorice/blueberry

Dagen blev inte riktigt som planerad. Hade tänkt att åka till göteborg igen och heja på Ida som springer göteborgsvarvet idag. Hade så gärna velat vara där men det blev dåligt med tågen och tider och dessutom fyller min pappa år idag så honom ville jag också fira. Så jag har vart nere på stan med Linn i några timmar och köpt två presenter till honom och en till mig. Blev en lakrits/blåbärsglass i solen på torget också och prat om en massa tankar som blandas i huvudet idag.

Ska ner och hjälpa till lite nu och sedan blir det färskpotatis, grillat och rabarberpaj på det. Sedan måste han få sina nya kläder också. Det blir ofta klädpresenter från mig till mina familjemedlemmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0