history

Hentorp skriver historia: godis för endast 4,90 i vår lilla kiosk till ICA! Måste vara lyckodag idag för på apoteket bjöd de på prinsesstårta också.

Annars har jag vart i skolan ända till 17 idag för lite extramatte. Imorgon väntar nationella i Matte C och matteläraren säger åt oss att idag ska vi inte plugga någonting alls. Vi skulle ta det lugnt, äta, ta en promenad eller se en film istället. Det var fina råd av Erica tycker jag så dem tänker jag följa. Strax blir det middag och sedan kanske man skulle gå ut lite med Maggio i lurarna för att kunna sjunga med för fullt imorgon. Längtar ihjäl migggg!!!

Har ni sett min nya färg på bloggen? Apelsin såklart, min favoritfärg! Går runt och tittar efter allt som är oranget på stan nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: ida

du är så förbaskat rolig!!!

2011-05-23 @ 13:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0