frankenstein

Det snöar idag bloggen. Flingor stora som äggulor. Flingor större än mitt i vintern. Det blir vitt också, det smälter inte bort. Sverige är inget bra på detdär med årstider. Sverige är tydligen ett land där det vanligaste samtalsämnet är just vädret, visste ni det? Det är inte så konstigt. Det händer ju en del i alla fall.

Jag har haft en bra skoldag, med lyssnande på projektredovisningar och ett ständigt klagande på just vädret. Sedan var jag på stan en kort stund och ikväll har vi ätit födelsedagsmiddag jag, mamma och lillebror. Och såklart en massa tårta. Tårta till frukost också. Nu tror jag att min inlämning är färdigskriven så den ska skickas in och sedan vill jag sååå gärna se senaste desperate housewives, men TVn är upptagen till 10 så jag får hålla mig. Te? Ja men gärna. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0