those dancing days

Haallå! Jag sitter här och käkar lite ostkaka, dricker grönt te och lyssnar på en ny favorit - those dancing days. Varför har jag aldrig hört dem förut? Svensk musik blir ju bara bättre. Det fanns inte mycket svenskt bra att lyssna på innan gudarna Linnros och Adams Ray slog igenom solo. Innan dem var det mest svensk rap som jag tyckte om. Nu har ju Robyn också blivit bättre och sen har vi ju alla från Idol!

Idag slappade jag länge länge innan jag mötte upp bästa vän i staden och gick därifrån lycklig med en jumpsuit. Vandrade vidare till gymmet och svettades så det droppade (true story). Det blir så jäkla varmt med långa tights och t-shirt så man dricker 2 hela vattenflaskor. Jag får kanske börja träna i tanttrosor (de täcker ju ganska mycket ändå) och sport-bh. Ska nog ta med mig en bärbar fläkt också eller anställa en snygg kille som fläktar åt mig. Värt att fundera på..


Kommentarer
Postat av: matilda

det är rätt, linnros är fanimig en gud <3

2011-03-23 @ 23:04:34
URL: http://writtenbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0