painting it white

Var ju hos Amanda igårkväll för att fira hennes födelsedag. Det blev en kväll med mycket god mat och härligt sällskap. Melodifestivalen stod på i bakgrunden såklart och det är ju aldrig rätt låt som vinner! Jag får väl bara inse det att jag och svenska folket har inte riktigt samma musiksmak. Bästa låten var lätt leaving home men jag tyckte ändå att Danny skulle få vinna. Efteråt gick min favoritfilm The Guardian på tv så det var ju en självklarhet vi skulle se på den. Tackar för en trevlig kväll och känner att det är riktigt skönt att vara pigg idag!

Nu tänkte jag måla nästa grej för väggen är jag nog klar med om det inte behövs målas en tredje gång. Duktigtttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0