chocolate

Det var lite läskigt när jag märkte att jag faktiskt hade vart inne i exakt samma lägenhet en gång tidigare, då en kompis bodde där. Som deja vú fast på riktigt. Den var fö väldigt fin, stor och öppen. Vi får se hur det blir med den.

Hemma väntade en färdig middag för ikväll skulle det firas att min ena syster och hennes kille har fått en lägenhet i Stockholm. Så de bjöd på mat i form av potatismos med parmesan och lamm till det. Men det bästa var ändå efterrätten med färska jordgubbar doppade i smält vit choklad. Egentligen skulle de doppas i vanlig brun choklad men den blev torr så den gick inte att doppa i, men den gick ju såklart att äta ändå. Det tog väl någon minut och sedan var skålarna slickade.

Nu kanske man skulle dra ett avsnitt how i met your mother innan ögonen stängs för idag. NYTT AVSNITT UTE JU! Lycklig.


Update: Skojar USA med mig? Nytt avsnitt kommer 11 april. Inte så lycklig längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0