can't wait

Hektisk dag idag. Jag orkade inte åka ner till gymmet så jag tänkte gå ut och gå en sväng eller kanske springa. MEN jag hittade ju inte min mp3. Den hade vart borta ända sen thailand. Så jag letade ÖVERALLT! I mitt rum, i alla väskor, i alla jackor, i alla andra rum och i alla resväskor men ingenting. Så hittar jag den i min låda bland alla vantar och mössor. Men då hade jag redan tröstätit våfflor så det sket sig med träning. Det får bli en slapp-vecka för nu hinner jag inte träna mer eftersom imorgon bär det av till efterlängtade stockholm! Har längtat hur länge som helst nu. Åker efter den stora redovisningen imorgon. Ska bli skönt att komma bort en helg, ta det lugnt och träffa folk jag tycker om.

Ska fortsätta sjunga med till Bruno Mars nu i min återfunna mp3, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0