red summer

Vilken varm dag!!! Jag har legat ute i solen hela dagen och ja, det syns kan man säga. Det gör ont överallt. Mest på ryggen. Men det har vart så skönt, för det ju sommar på riktigt nu. Vi har en damm utanför vårt hus också med en pump och när den pumpar upp vatten så låter vattnet sådär som vatten låter och då kan man låtsas att man är vid havet. Okej, det kanske inte lät så likt men med lite fantasi så går det att föreställa sig.

Nu inväntar jag lite folk som ska komma hit. Vet inte om jag vågar visa mig bara, nu hade det vart bra och ha en one piece eftersom den täcker hela kroppen. Äsh kan man inte bli så brun får man nöja sig med att bli röd. Det är ju ändå en fin färg, kärlekens färg. Så hela jag är fylld med kärlek kan man säga. 

Nej, nu ska käka och sedan bada i isbitar tänkte jag. Ha en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0