milen

Har knappt orkat vara ute i solen idag, det har ju vart så jävla varmt!! Jag satt inne i soffan i bikinin och kollade gamla avsnitt av Gossip girl, som jag egentligen redan sett. Men vad gör det när serien är bra? How i met your mother-avsnitten har jag ju sett allihop minst 3 gånger så vadfan! Men till och med där var det för varmt. Har försökt mig på lite plugg till terminens sista prov också, men känner mig inte så sugen på att plugga. Det kändes ju som sommarlov denhär helgen, så jag känner lite att jag redan har gått på lov och då finns det inget plugg inräknat. Fast fan, ska jag ta körkort i sommar så måste jag ju plugga massor ändå..
Drog upp till berget senare i alla fall och tog mig igenom milen. Och vid 8,5 km någonstans ser jag någon som jag tror mig känna igen. Så jag ökar och ökar och så ser jag ju att det var Ida! Perfekt att jag mötte henne där för då fick jag lite trevligt sällskap samtidigt som jag orkade ta mig igenom den där sista kilometern, som jag egentligen tänkte gå. Nu ska jag sova för jag kom på att jag har ju en risketta att gå på imorgon. Himla segt men det måste ju göras.. Godnatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0