dreaming

Gick upp ganska tidigt för jag tänkte jag kunde lika gärna sova i solen. Men somnade gjorde jag aldrig. Jag blåste upp min rosa luftmadrass istället, funderade starkt på att lägga den i dammen men tvekade eftersom den kanske inte skulle fått plats. Lade mig på gräset istället och låtsades att jag var i havet genom att lyssna på fontänen i dammen. Sedan åkte jag och min lillebror och köpte pizza till lunch innan jag drog till jobbet. Jobbet som jag fö fortfarande har kvar!! Det kanske är tur att chefen är på semester, helt ovetande förhoppningsvis.
Men det var dåligt stressigt ändå kan jag meddela. Massa folk hela tiden och sjukt varmt. Varje gång någon köpte glass eller kall dricka ville jag bara ta sätta den mot pannan och svalka mig. Men det gick ju inte så jag passade på och smeka den lite extra med händerna istället så jag kunde kyla av mig. Hoppas det inte såg konstigt ut?

Nu tänkte jag uppdatera mig bland de senaste blogginläggen innan jag somnar. Alla skriver att de ska på Peace & Love, in alls avis... Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0