a thousand degrees

Linn: Din tomt är ju som en lekplats!

Med studsmatta, kubb och bollar kan man ha ganska kul ändå. Jag kommer nog aldrig riktigt växa upp, men det gör inte mig någonting. Till och med barngeni spelade vi!

När jag vaknade idag gick jag direkt ut och lade mig i solen, sedan drog jag iväg till Ella och Bella som låg och försökte bli lite bruna dom också. Mycket trevligt sällskap, men det enda som fattades var en pool. Jag är skitsugen på att bada!!! Det är ju så varmt ute så det spelar ju ingen roll hur kallt vattnet är, man behöver ju svalka sig.

Ikväll ska det nog komma några hit till lekplatsen igen. Vi får se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: elin

imorgon svalkar vi oss louise? :D

2011-06-05 @ 00:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0