160611

Jag kom innanför dörren för några minuter sen. Hittade några gamla klasskamrater utanför jobbet så jag pratade med dem ett tag innan jag cyklade hem. Tiden på vasa var ändå då när alla växte upp, förändrades och blev helt andra personer. Som en början på vad dom är idag. Men det var kul att träffa dem igen!
Annars har det vart en lååång dag med både skola och jobb. Fast i skolan gick vi ner till stan och fikade med klassen. Det var ju inte så gemensamt men det var ju ändå ett försök till något av lärarna. Gick på stan lite också och köpte en klänning som jag måste prova lite först innan jag kan bestämma mig.
Imorgon väntar skolavslutning och dubbla jordgubbstårtor!

Kommentarer
Postat av: ida

skolavslutning är väldigt fint!

2011-06-17 @ 03:53:24
Postat av: louise

sv: åh vad gullig du är! tack så jätte mycket :) ska ni till smögen på midsommar ? puss

2011-06-17 @ 10:17:49
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0