stockholms

Hejhejhej vi har inte hörts på en hel vecka! Jag har inte haft internet på datorn och någon modern mobil har jag inte. Men jag har klarat mig ändå. Jag har befunnit mig ute på landet i Stockholms skärgård. Ena gången i Snäcktorp och andra gången på Björkö. Så jag har fått träffa alla mina systrar, mormor och morfar, min morbror, en kusin och alla som det inkluderar. Jag har haft en riktigt bra vecka i alla fall och det var skönt att få komma iväg lite.  Solat, badat, ätit, skrattat, ätit och ätit är väl vad jag har hunnit med. Jag har också åkt wake board för första gången!!! Jag har en video...
I onsdags kväll åkte jag med min syster till Stockholm och så tillbringade jag de sista dagarna där innan jag kom hem imorse och var tvungen att gå till jobbet. Sen får jag veta idag att jag ska jobba imorgon också, och de har då glömt att ge mig de papprena. Känns ju lite surt. Men det är väl bara att gå upp halv 8 imorgon och göra vad man ska. Tänkte se någon film som jag laddat ner köpt först innan jag somnar. Godnatten med er!

Bilder har jag på lager. Både från förra helgen och från veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0