pernilla wahlgren kommer hit!!!

På fredag, och då ska jag självklart sitta i receptionen och vänta på henne hela dagen för att få en autograf! Fast ne, men det är lite kul att hon ändå ska just hit till samma hotell. Fult att det står det på en skylt i receptionen bara. Fast jag tror inte det är en privat semester för då hade hon nog inte åkt hit. Bor just nu på ett av fritidsresors hotell och det är verkligen inte litet. Det betyder ju också att de flesta är svenskar här och hade jag var Pernilla och haft pengar hade jag nog valt ett lite mer avlägset lyxhotell som det finns gott om.

För mig räcker annars dethär som är lyxigt för mig. Samma sak med det förra vi bodde på, det var så sjukt fint där! Det fanns bara ett hotell i byn och där bodde en massa snobbiga italienare, som försökte rätta oss och visa att man har en smörgåsen på en tallrik och inte i handen. Men ingen engelska kunde de, utan de pratade på på sitt egna språk.

Får berätta mer någon annan gång för nu ska jag sova. Imorgon blir det tidig uppgång för då ska vi på båttur till koh smilian! Natten

Här hängde vi först med italienarna

Nu hänger vi här med svenskarna och snart Pernilla!

Suddiga bilder från min favorit google. Hotellen är grymma och detta har vi lyckats hitta för vi bokat på nätet på sista minuten och fått det mycket billigare. Gick in på fritidsresor och kollade vad 2 veckor skulle kosta här där vi bor nu... 84 000 för 4 personer!!! Och det var inte ens nu, det var efter den 21 jan. Heregod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0