you gotta, you should, you gotta

Lång dag i skolan med två träningspass och jag har nu bestämt mig för att börja träna. Jag måste träna för jag känner mig så tung! Jag orkar inte lyfta dessa två betongstolpar som det är meningen att jag ska använda för att ta mig framåt. Så nu blir det en provträna-vecka på gymmet och sen så får vi se om det blir ett gymkort.

Efter skolan har jag övningskört för första gången på myyycket länge. Känner att jag måste ta tag i detta också så det lutar åt ännu en sväng imorgon, bara för att komma in i det. Nu har jag ännu en sak jag måste ta tag i och det är ett eventuellt prov imorgon. Jag vet tyvärr inte om provet är imorgon eller på torsdag men det kan ju vara dumt att chansa på torsdag. Dessutom pluggar jag ju ändå mer än gärna......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0