efter 11 år i gympadojjorna

Saknat mitt prat om handbollsträningar i bloggen? Då kan jag berätta att de kommer ni alltid få sakna, troligtvis. Jag har nämligen tagit ett uppehåll från handbollen. Om det är i några veckor eller om det är för alltid, det vet jag inte än. Det känns hittills väldigt bra i alla fall. Känner mig fri på något sätt. Jag orkar till och med gå hela långa dagarna i skolan, kanske för att jag vet att jag inte måste gå på någon handbollsträning som jag har kännt mig tvungen till ett tag. Det ska ju vara så att man går dit för att man vill, längtar och ser fram emot det menar jag, inte för att man måste. Så det känns bra... hittills! Det kan ju ändra sig också, man vet ju aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0