sönkväll

Jag bara slocknade, inte alls långt efter jag kom hem från lidköping och handbollen igår. Minns inte när jag senast somnat så tidigt en lördagkväll men tydligen behövdes det för idag har jag känt mig piggare än vanligt. Jag har hunnit med både att ta det lugnt framför tvn, övningsköra jättelångt och fort och köra mitt första egna träningspass på mycket länge. Så skönt att komma igång igen och det är så himla mycket roligare att gå till ett gym! Kände träningsvärken smyga sig på redan efter 15 minuter och vi får se om jag kan gå imorgon, men det är det ju verkligen värt! Nu ska jag ta mig en lång, varm dusch och sedan belöna mig med lite B&J, favoriten strawberry cheesecake MMMM...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0