ons

Gick i skolan till 20 i 2 men stannade kvar ett tag mest bara för att fördriva tiden. Gick sedan ner en sväng på stan och köpte mig världens snyggaste röda skjorta utan ärmar, som jag skulle kunna ha på mig varje dag. Vid halv 4 hade jag fördrivit tiden klart och åkte jag till en visning på ett hus/lägenhet. Efter att ha ätit min dagliga portion av ca 1 kg keso ska jag försöka få in lite affärsbrev i huvudet innan jag drar för att se en handbollsmatch mellan skövde och hammarby. Först ska jag bara pussa lite på min gooosiga kissekatt som ligger och sover på mig!

Längtar till helgen gör jag också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

buse tjej du köpte ju dina älskade röda skjorta förra veckan :) hihi puss

2011-02-23 @ 21:26:10
URL: http://peacelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0