it's a beautiful night, we're looking for something fun to do

Var ju och tittade på handboll igår och när jag kommer dit till en uppvärmning till hög dunkande musik saknade jag det faktiskt. Det som jag brukar hata mest (alltså att värma upp, det är ju så sjukt jobbigt) var det jag faktiskt längtade tillbaka till. Sen drog matchen igång och då såg det bara jobbigt ut!

Shoppade lite på willys efter matchen och tog med mig Linn hem hit för lite mysfredag till filmen Summer Catch. Så inatt drömde jag att jag åkte ubåt ut till en öde ö och spelade baseball under andra världskriget. Sedan glömde de att jag var där för jag var på toa så jag blev lämnad. Jag förstår att baseballen beror på filmen, som är en baseballfilm, men de andra vet jag inte riktigt vart det kommer ifrån.

Idag ska jag ta det lugnt och ladda inför kvällen som kommer bjuda på lite partaj. Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0