what are words bla bla bla

Att vara i kyrkan och kolla på konfirmation blev inte alls lika tråkigt när man spelade alfapet på mobilen samtidigt. Sen blev det stora mängder mat och efterrätt med släkten. På kvällen var jag trött och hostade för mycket för att anstränga mig till att göra något. Jag tror inte jag har tagit igen sömnen än för jag är trött redan vid 11 och det är inte så likt mig.

Idag åkte jag med Jossan till göteborg och gick på stan innan vi tog oss till kungstorget och RIX FM festival. Det vart riktigt bra tycker jag! Chris Medina var där och det är ju ganska stort.

Nu tänkte jag somna till en film men först kan jag bjuda på några mobil-bilder eftersom kameran förmodligen är stulen av hotellpersonalen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0