beautiful day

Jag har haft en helt underbar dag! Tyvärr hittade jag inte ett skit i denna lilla stad, men det gjorde inget en dag som denna. Vädret var solsken så jag och Linn åkte upp till simsjön och badade. De har en stuga där som de håller på och gör i ordning också som var hur mysig som helst! När jag kom hem fick jag kebabrulle och nu ligger jag här och laddar upp alla bilder som knäppts den senaste tiden. Mitt löfte om att ta många kort verkar hålla i sig. Och är det någon gång det ska fotas så är det fan i Alanya! Åååh det är så nära nu!!! Jag längtar som fan för det ska bli så jäkla kul! Värme varje dag, bada varje dag, nutella varje dag och FEST VARJE DAG! Nej just det mamma, vi ska inte festa jag lovar!



Utanför stugan i simsjön

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt med Breezern i högsta hugg =)

2011-08-02 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0